Hopp til innhold
Kollegaer ved tastatur

Hva koster Workplace from Facebook?

Lær mer om hva Workplace from Facebook koster, hvilken implementeringspakke som passer din virksomhet og hvorfor du bør kjøpe gjennom Cloudworks.

Workplace from Facebook er en intern samarbeids- og kommunikasjonsplattform for bedrifter som er brukervennlig og enkel å ta i bruk for alle ansatte. Verktøyet er tilgjengelig på mobil og desktop, og engasjerer og forenkler samarbeidet på tvers av organisasjonen. Workplace er også effektivt for bedrifter som har mange ansatte som ikke jobber på kontor som eksempelvis butikkansatte, håndverkere og dørselgere.

Les mer her om hvordan Workplace from Facebook kan forbedre internkommunikasjonen og bedriftskulturen i en organisasjon.

Hvorfor kjøpe Workplace from Facebook gjennom Cloudworks?

Fordelen med å kjøpe lisenser gjennom oss er at vi blir deres norske kontaktpunkt ved eventuelle spørsmål eller endringer. I tillegg vil dere som vår kunde bli prioritert ved behov for teknisk eller organisatorisk bistand.

Dersom dere kjøper lisenser for Workplace direkte fra Facebook, legger dere inn bedriftens kortdetaljer i løsningen. Da blir et månedlig beløp trukket automatisk fra bankkontoen deres. Kjøper dere lisensene gjennom Cloudworks, vil dere motta en månedlig faktura, og det kan være muligheter til å forhandle på pris.

Vi hjelper dere med en vellykket implementering

Uavhengig om dere ønsker å kjøpe lisenser gjennom oss eller ikke, bistår vi dere gjerne med å implementere Workplace. God planlegging i forkant sikrer engasjement og full utnyttelse av verktøyet.

Workplace gjengen

Våre endringsledere og tekniske konsulenter har solid erfaring med å implementere Workplace for både private og offentlige organisasjoner i både Norge og i utlandet. Dermed vet vi godt hva som skal til for å lykkes med Workplace.

Plattformen utvikles og forbedres kontinuerlig. Vårt entusiastiske team har jobbet med Workplace helt fra starten, og har alltid oppdatert kompetanse. Som Workplace partner jobber vi tett med Facebook og sørger for at våre kunder blir prioritert.

Våre implementeringspakker

Hvor mye dere trenger bistand til, avhenger av både organisasjonens størrelse og kapasiteten internt hos dere. Vi tilpasser oss deres behov, og kan bistå med alle aspekter av implementering og drift, endringsledelse, opplæring, funksjonell og teknisk implementering. Vi kan også hjelpe dere med identitets- og tilgangsadministrasjon, skysikkerhet og SaaS-applikasjoner.

Les mer om hvordan du lykkes med endringsledelse ved innføring av Workplace from Facebook.

Vi opererer med tre ulike implementeringspakker: Quick launch, Populær og Premium.

Quick launch

Quick launch pakken vår anbefales virksomheter som har egne ressurser til å drive implementeringen. Pakken koster 50.000 NOK eks. mva.

Populær

Implementeringspakken vi kaller populær er den som de fleste av våre kunder velger. Den anbefales virksomheter som trenger bistand og samtidig kan lage innhold i kanalen selv. Populær koster 200.000 NOK eks. mva.

Premium

Anbefales virksomheter med over 500 ansatte, eller som har begrenset med ressurser til å jobbe med implementeringen. Premium koster 400.000 NOK eks mva

Les mer om hva de ulike pakkene inkluderer

Hva koster det for Workplace lisenser?

Lisenskostnaden for Workplace from Facebook er basert på antall ansatte og er $4 per ansatt/mnd. Prismodellen blir kalt for Workplace Core, og inkluderer en fullverdig plattform rik på funksjonalitet. Verktøyet er for alle ansatte også for de som ikke har en typisk kontorjobb som eksempelvis butikkansatte, serveringspersonale eller håndverkere. Ved høye volum er det mulighet for rabatter.

Et par tilleggsfunksjoner er mulig mot et tillegg som utvidet support direkte fra Facebook for større organisasjoner med mer sofistikerte behov.

Dersom din bedrift er en ideell organisasjon, får du rabatterte lisenskostnader.

Workplace ♥ Okta lisenspakke

Når du implementerer Workplace, bør du knytte verktøyet til en identity management løsning. Vi tilbyr en lisenspakke som kombinerer lisenser for både Workplace og Okta, og inkluderer hjelp med implementeringen av Okta sin identity management løsning for Workplace.

Hvorfor bør du knytte Workplace from Facebook til en identity management løsning, og hva er det egentlig?

Cloudworks er din implementeringspartner

I Cloudworks har vi kompetansen dere trenger i en implementeringspartner for å sikre en vellykket lansering. Uansett hvilken løsninger dere velger å gå for, brenner vi for at Workplace skal fungere for dere. Ta kontakt så kan vi snakkes nærmere om deres behov, og hvordan vi best kan bistå.

New call-to-action

Del artikkel:

Scroll til toppen